piątek, 13 maja 2016

Hej miśki!
Wiem, że już długo się nie odzywałam, ale mam zamiar się poprawić i ruszyć moje grube leniwe dupsko.
A tak serio, miałam ostatnio sporo problemów i nieprzyjemnych ekscesów (jakbyście chcieli się dowiedzieć więcej, przypominam, że jest opcja zadawanie pytań mi i moim bohaterom).
Do końca pozostały nam ok3 rozdziały a potem tampararam 2 część!
Mam jeszcze w planach założyć 2 bloga!
Niedługo pojawi się u mnie na profilu oraz prolog tutaj.
Planuje też założyć blog o sobie, będziecie mieli szanse poznać moje zdanie na dowolny temat i inne pierdoły pokaże wam się bardzie prywatnie i na luzie, mam nadzieję że wam się spodoba.
Obiecuję, że Sophie dokończy swoją historię.
Kocham was i mam nadzieję, że was dużo nie ubędzie.
Kisses - A

2 komentarze:

  1. No nareszcie ! Dajesz ten rozdział!!!!! Czekam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej no ja tu ciągle jestem kiedy dodasz następny rozdział ? CZEKAM!!!

    OdpowiedzUsuń