piątek, 1 stycznia 2016

Powiadomienie

Witam moi kochani.
Nie myślcie, że o was zapomniałam, widziałam wasze komentarze i dziękuję.
Niepokoi mnie, że ze względu na moją przerwę straciłam znaczną ilość czytelników, ale mam nadzieję, że to nieprawda.
Rozdział jest prawie skończony i niebawem się pojawi.
Proszę was by ten kto przeczytał skomentował rozdział, gdyż chciałabym się dowiedzieć co myślicie i ile osób jeszcze to czyta.
Szczęśliwego nowego roku kochani, mam nadzieję, że będzie lepszy od poprzedniego:***


5 komentarzy:

  1. Ja dzis zobaczylam nowy rozdzial xd ale wrocilam na stale 😘 powodzonka w nastepnych

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć!Właśnie "odkryłam" Twoje opowiadanie i bardzo, ale to bardzo mi się spodobało.:)
    Praktycznie od razu nadrobiłam wszystkie rozdziały.
    Jedno moje zastrzeżenie to popraw ortografię, ponieważ wyłapałam wiele błędów w podstawowych słowach, ale to tylko jedna taka uwaga.:)
    Czekam na dalsze rozdziały i życzę weny.
    Ps.Błagam rób więcej momentów z Ross'em, Austin'em i tak dalej, bo jeny uwielbiam ich w tym opowiadaniu hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja każdy czytam pomimo że nie mam tu kąta i tak komętuję czytam to już dłuuugi czas Czasami po jakiejś przerwie bo oceny itp ale zazwyczaj czytam i komętuję odrazu po tym jak dodasz i teraz będę się jeszcze podpisywać tak " karla^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na następny rozdział , mam nadzieję że go niebawem dodasz :) karla^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwoscią na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń